237 missed calls!

Hmmm, lämnade telefonen orörd i 3 och en halv timme, hade 237 missade samtal, de e bara sjukt! Och för alla er som tror att kissie e helt älskad så tror ni sååååååå fel. Eftersom kissie nu har lagt in mitt nummer på sin blogg ( Tack för den ) Så ringer ju alla hennes fans till mig och tror att jag e hennes kille eller Kissie själv. Jag ( eller a kissie egentligen ) Har fått fett med hotsms, jag har fått massa samtal där dom skriker att kissie borde dö, och hit och dit! Jag blir själv chockad över hur dumma dessa människor e. Läs inte hennes blogg dagligen om ni nu hatar henne så mkt. De e ju alla läsare som håller igång henne och hennes idiotiska fasoner! Nää, vill ni stoppa henne så stoppa bloggen!! Så e de bara.
Btw. Här e en vännina till mig som har en funky blogg med sin pojkvän, http://hnc.blogg.se/.
och hon e inte direkt ett kissie fan hon heller, hon e Miiittt fan ! only typ Mohaha :D
--
--
Bild tagen igår i Felicias källare hahaha, Felicias fot, Dicle ( Fillans pojkvän) keps och mitt ansikte hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0