Ååå herre gud!

OMG OMG OMG säger jag bara, och jag använder inte uttrycket OMG..
Varit med några killkompisar och fillshum i Hammarkullen i angered. Vi hörde en skottlossning! 4 skott hörde jag i alla fall!!! Tänk, de e mitt framför dig typ.. De e tydligen något jävla albanskt gäng mot några Mc knuttar.. Hmm detta kan ju sluta illa ju ...
För övrigt har la dagen flytigt på, alltid lika kul att vara med Fillshum.
Som en gång hahaha, för typ 2 veckor sedan, gick vi igenom en skog så behövde jag kissa, så jag satte mig vid ett litet typ Berg och kissa så skriker fillan OOOOOOOOORRRMMMM och börjar typ gråta och springer iväg så jag får panik och börjar springa med byxorna nere och kissa samtidigt, sen ser jag fillshum stå och AAAS GARVA lite längre bort, i såna situationer vill man bara DÖÖDA henne hahahahaha!
-
Lite bilder under dagens gång ::)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0