Börjar bli lugnt!

Mitt liv håller på att bli ganska stabilt. Vart hemma mest av tiden nu det senaste. Mötte sean utanför, vi e ju praktiskt taget grannar och borde mötas upp oftare.
Jag märker så länge jag håller mig HELT singel. Inte håller på med någon så e mitt liv ostress! Tänker nog inte satsa så mycket på killar detta året som kommer utan fokusera på att bli starkare som den kvinna jag ska bli.
-
Mammas kära pojkvän Jörgen e på väg hit. Vi ska ta en sväng till systemet och sen sätta oss och fika någonstans. Mysigt att mamma har träffat en kille som verkligen VILL umgås med med och Hampus.
Nu ska jag fixa mig lite och sen vidare till resten som väntar idag.
Peace ;)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0