FRÖLUNDA!

Frölunda, Frölunda, Frölunda!
HAHAHAHa, Så roliga dom e! Dom har ju redan eldat upp skit mycket här i Frölunda nu, dom planerar mer!
Planen e också att spränga bilar, inkl polis bilar.
Vi får ju se vart det här leder.
Och men vad jag menade med kriminell i mitt första inlägg e att jag har varit en riktigt buse.
Jag har några saker i mitt register och lite mer saker som jag gjort men inte åkt fast för.
Jag har sutit fast i den värld fylld av narkotika, stölder och rån. Den värd som folk pratar om, folk tror dom vet vad som händer, men det är såååå mycket mer!
Jag har hamnat i situationer som jag inte borde hamnat i, jag har gjort saker som jag inte ens var med på att göra, alltså jag blev tvingad/hotat till att göra de!
Jag tror att allt detta har startat ekonomiskt! Jag har aldrig vart den tjejen som växte upp på stureplan med en bra bas av pengar, eller bott i ett stabilt område! Jag e döpt i Frölunda Kyrka, jag har aldrig bott någon annanstans än här!
Man måste älska Frölunda, men bara hata allt folk som bor här. Skit snack, ryckten och bara allmän skit pågår här dag ut, dag in!
Men som sagt va jag har aldrig haft pengar! Jag e fattig, jag erkänner! D va därför kriminella livet var lockande, jag fick lite extra "fickpengar" på att springa ärenden åt folk. Allt detta fungerade till man hamnade i fel umgänge.
-
Det var så min resa i skåne började!'
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0