God Mörning (:

God morgon gott folk.
Man kan tro att jag hamna i koma i går kväll sover ju bort hela mina dagar om jag ska fortsätta så här haha.
Aa de blev en "lugn" kväll igår. Med lugn menar jag som vanligt haha :P. Efter som jag INTE dricker alkohol ( förutom kanske ETT glas vin någon gång per år ) så blir mina helger alltid så bra och lugna. De blir aldrig stress, jag behöver aldrig ÖVER fixa mitt utseende eller hamna i jobbiga situationer för att man e full. Och kan ju förklara till er att med inte dricker alkohol menar jag, Jag är ALDRIG full. Som sagt, på nyår tar jag nog 3-4 drinkar så och kanske på nån fin middag tar jag ett glas vin, men då tar jag verkligen bara ett glas. Tycker inte om känslan att vara full, tycker det är något så groteskt äcklig känsla bara :P ...
-
-
Jaja, får la se vad som händer idag, brukar aldrig ha någonting planerat utan det bara kommer. Städa i alla fall för Mamma kommer hem från sin kille idag och hon kmr bli galen efter att ha sett de jag och min bror ser just nu hahahaha. " OOppss " (A)
-
- Min enkla outfit! Fungerar överallt för mig :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0