Ha ha ha

Så trött jag e, jag e i stort sett nyvaken. Va en lång dag igår!!!
-
Först skulle jag fixa alkohol till min bror, så jag och felicia skulle då åka till hjällbo i angered för att möta en killkompis och få grejerna, då min bror också e på väg till angered för att möta mig.
-
Först får jag och fillan vänta skiiiiiit länge, sen när de väl händer nått visar de sig att den som skulle ge mig grejerna inte e hemma. Så jag får alltså bara vända om och gå mot min bror tomhänt!!!
-
Påvägen tillbaka till hjällbo till mig bror möter vi på 3 killar, som jag AKUT kastar mig på och typ "tvingar" dom fixa alkohol till mig! Så snällt så fick jag en flaska vodka av den ena killen som hade en egen bar hemma typ, så fick en flaska av hans egna bruk. Snällt va :)
-
Hampus födelsedag löste sig där i alla fall men dagen e ju fan inte slut, vi får åka till hissingen och möte Dicle för fillan ska hämta en sak, sen skulle vi tillbaka till hjällbo för att byta den saken till en annan sak och a, ni förstår .... Man blir lite smått irriterad hahahaha, lång dag, lång dag!
-
Efter detta åker vi hem till mig i frölunda, då fillan får för sig att Aram en kompis ska hämta oss med bil så vi åker ut till hissingen så där mitt i natten, och dom kör inte hem oss igen utan nej, dom dumpar oss i stan så vi får ennu en gång ta oss tillbaka till Frölunda, va fan liksom hahaha! Aja, sovit med fillan på feta madrasser som vi la ut i hela vardagsrummet så vi kunde spela Left 4 dead innan sovdags!
-
Nu ska jag bomba fillshum så jag får tillbaka henne hit eftersom hon e ute på stan och shoppar med sin mamma. :) puss på eR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0