INTE OKEJ!!!

Banta med barnmat, okej de kanske funkar på vissa, som är ÄLDREE än 12 år gamla. Jag har fått samtal från vissa av kissies fan som är typ 12 ( yngre och äldre ) som mår riktigt dåligt med sig själva på grund av en liten bloggare från stockholm som kallas Kissie. Fin tjej för övrigt med står för helt fel saker.
Känd som bloggare, ja visst! Mest omtalade i sverige kan jag också köpa, men som ett ansikte utåt för unga tjejer INTE OKEJ!!. Jag ska jobba med unga tjejer, de e de jag håller på med nu! Att försöka få folk att förstå att du ska SKITA i ditt yttre och bara njuta av att vara vid liv. Speciellt så unga tjejer som e 12 år gamla och börjar BANTA? Dom har inte ens växt klart än, de e fan FAAARLIGT!
http://fujiyamamama.blogg.se/
Kolla denna bloggen, en tjej som ska hjälpa mig till de bättre! Hjälpa unga tjejer att må bra, att kunna gå på stranden i sommar med huvudet högt och vara stolt med kroppen dom föddes i!
Hjälp oss att få vidare detta budskap nu! VA STOOOOLT ÖVER DEN DU ÄR OCH SÅ DU E FÖDD!!!!
Och nej, jag ger INTEEEE ut kissies nr!!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag som ringde dig nydligen, go go!

Detta gör du galant!

2011-04-16 @ 15:20:13
Postat av: AmandaGunnrup

Tänker få flickor att förstå huuuur vackra dom är! Vi är alla vackra, alla e vi människor ! Bara vara glad att jag är i liv! Fan va jag älskar att leva :D

2011-04-16 @ 16:01:23
URL: http://amandagunnrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0