Kissie ha!?

Helluue,
Kommer satsa grovt på bloggandet nu, jag har hamnat på kissies blogg.
Eller a, inte jag utan mitt fucking mobilnummer så jag har fått extremt läskiga samtal och nu när jag vakna har jag 49 missade samtal! Kissie är inte så älskad som hon tror, folk ringer och säger elaka saker asså!
aja vi kan ju börja med att sätta http://www.kissies.se/wp-content/uploads/2011/04/DSC03006.jpg till kissies bild på mitt mobil nummer!
Fattar inte vf hon gör så :S! Asså hon säger ju själv fler miljoner tittare varje dag, vf e hon så dum och lägger ut mitt nr!?
Aja, hon är en barnmats ätande anorexia fall och jag är en tjej från frölunda, som skulle kunna äta hela mc donalds om jag bara ville och skiter i vad andra tycker om mig, jag och kissie är så olika så de inte e sant! De e en sak vi har gemensamt.
Tycker synd om alla som ser upp till henne, kolla asså hon e tväääääääääääääär smal och de kanske alla vill ha, men jag tycker ALLLLAAAAA e vackra, de e de misstaget kissie gör, hon får unga tjejer att tro att smal = De enda som e fint, men de e de fan inte!!! Tjejer, eller ni som tror smal är de enda, kolla på bilden nedanför snart, snälla ni måste tycka som mig, hon till vänster e lätt snyggast! Mer kött =  Mer att älska :D
Bild på mig och kissie, va tycker ni ( och nej, om ni nu älskar kissie och hatar mig, fine! gör de då, för jag har ett UNDERBART liiiv och jag älskar de redan, ingen kan ändra på de :D! )
Jag e la sååååå mkt snyggare, eller? HAHAHAHAHAHAHAHAH Kolla, vem älskar nt folk som bjuder på sig själva :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0