Left 4 dead!

Då va man hemma igen! Fillan kom till mig och överraskade mig så TADA :D! Tog en sväng till Frölunda torg och kolla runt. Roooligaste tjejen va där. En full kvinna i 30 års åldern som raggade på mig och muckade med alla små killarna så en putta ner henne på marken. Kaos typ!
-
A nu sitter jag och Fillshum och lanar sööönder feetaste spelet, nämligen left 4 dead. Jag dog precis och fillan måste hitta min kropp någonstans för att rädda mig så tog chansen att blogga lite!
-
Snart ska jag och fillan träffa En kill kompis ni Smaragd här i Tynnered Frölunda. Ändå mys att umgås så Ha ha ha...
.
.
.
.Detta inlägget va inte menat att läggas in nu. Jag skrev de typ
vid 10-11 typ men glömde trycka publicera hehe :P " typiskt mig! "
-
-
-.Bilder på left 4 dead nedan.
Haha kolla den andra bilden. Jag e den vänstra och e död och fillan e döende.
haha illa vi fick göra om och klarade de faktiskt :D
sista bilden e på rara fröken Brandin haha!
Fillan e så söt när hon koncentrerar sig. <3




.
. God natt nu fan! Klockan e halv 4. För mycke för mig. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0