Myysiigt :D

Snart ska jag till stranden.
Ska till vattnet och njuta med jörgen mamma och hampus en stund innan jag ska träffa fillan. Jätte mysigt :D!
Måste fixa mitt hår också med de får fillan göra, failar alltid när jag gör de själv!
-
Annars vettefan va som ska hända.
Kommer antagligen INTE vara i frölunda, eftersom de nu e folk som inte förstår att har man inget snällt att säga, säg ingenting alls. Och det som stör mig e att folket här kan kalla mig alla möjliga ord och kasta bollar på mig, och så står de kanske 20 poliser varje dag här, och dom gör INGENTING, jag trodde de va böter på att säga ordet hora?
-
Jaja, ingenting att tjaffsa om, alla vet ju redan att systemet och staten suger fet med snopp så, vf ens gnälla :).
-
Peace på er :D
-
Bilden: 4 års sedan, innan jag blev nykterist! Fan, jag har också vart djupt ner i "fjortis" fasonerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0