Proactive!

Fick hem min beställning från proactive häromdagen! Har testat allt för min hy, detta måste fungera!! Har använt de i 3 dagar nu, ser ju inte så större skillnad än men de har faktiskt inte växt upp något nytt i ansiktet än! Brukar få nya utslag varje dag men noop, inte sen proactive kom! Faktiskt glad att de KANSKE funkar :D!!
Btw. Jag började få finnar när jag flyttade till skåne för att studera. Jag bodde nämligen i helsingborg i ca 2 år. Min hy tålde inte klimatförändringen så jag började få EXTREMT mycket knotter i ansiktet som sedan utvecklades till större och större problem. Har inte brytt mig så mycket om finnarna fören ganska nyligen, när jag upptäckte att min hud inte blev bättre utan den blev SÄMRE! Så har testat några saker nu, så allla vet inget från apoteket e så jätte bra förutom Seba Med! Använde den innan, de tog bort de större problemen i min hy så Seba med är en bra lösning för er som kanske inte har så stora problem med huden, och för dom som bara vill förebygga finnar som KAN komma av smink och annan skit. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0