Skynda dig!!!

Hellue, typ ny vaken och de e katastrof! Hatar att vakna så här sent!
Ska åka till Fillshum snart i alla fall, så fort hennes kille ska åka från henne hahaha!
Fan va soft att dagen e planerad i alla fall, Samt helgen kommer bli hel galen med! :D.
-
Har fått hem mina piercingar i alla fall, en ögonbryns piercing och en navel piercing.
-
Tänkte att den kunde vara lite söt till sommaren när man e brun så kommer den lysa upp :)
-
Den första bilden e min nya piercing den andra e min förra. Gillar båda, men min gamla piercing har ett riktigt högt värde för mig!!! Det var när Fillan dissade en utomlands semester för att komma ner till skåne och hälsa på mig. Så fick jag den! Felicia är en riktigt fin människa <3!!
-
Så här ser den nya ut i alla fall, lägger in mer bilder senare ! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0