Sommar och sol!

Gud vad härligt väder! Helt underbart vad sverige kan överraska oss med vädret. Nyss vart och solat i alla fall! Typ toppen av min sega dag !?. Somnade 5 i morse för jag kollade på film med lille hampus. Kollade på den Harold and Kumar hahaha så jävla roliga e dom filmerna! :P .. Samma som den Cheech and chong up in smoke! Kolla på klippet nedan sen och bara njuuuut! Titta på hela klippet, asså jag skrattade så jag grät första gången jag såg filmen! Lätt se värd! Nää, nu ska jag fixa mig så jag e klar tills Fillan ringer mig, annars blir de en sån där 10 minuter som vanligt haha:P-
-
-
Hahaha mina vänner kallar min Miss, 10 minuter för att när alla frågar vart jag är och jag fortfarande inte har åkt hemifrån, så svarar jag ALLTID, vänta vänta, bara 10 minuter. HAhahaha. Det feeeeeeta med Fillshum är att hon alltid tar mig på bar gärning. HAhahahaha, hon ringer alltid hem telefonen och så svarar ju jag så dum jag är, då vet hon att jag aldrig åkte som jag sa He he he ... Ni ska se alla inlägg hon lagt på min facebook, HAHAHA. Här kommer 2 exempel av 1000, tyckte dessa 2 va lite roliga :D!
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0