Sova snart..?

Kom precis hem nu, va ute och mötte Elin och några andra tjej kompisar, prata lite så där! Sen mötte jag upp Nofal och tog en liten promenad. Så mysigt att vara ute när de e så fint väder! Håller ni inte med?
Hahaha, aa vi hade en lång diskution om den aktuella händelsen med kissie, INGEN jag menar verkligen INGEN gillar kissie här i Frölunda! Kul ändå :).
Aaa btw, Frölunda barnen har gott loss! Har tänt eld på överallt! Typ brann skit mycket här utanför vid en skola som ligger här utanför. Frölunda barnen gör upplopp typ hahaha! Aa, dom ska tydligen elda mer än så. Prata med en av dom, dom ska tydligen elda upp typ 50 bilar inatt. Kul att läsa tidningen imon.
-
Men nu ska jag checka film med brorsan min sen sova, god natt gott folk! <3
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0