VAKEN!!!

Såå jag e vaken nu hahah! Min bror kom in i mitt rum och väckte mig för han vet att jag blir sur på mig själv när jag sover bort hela dagarna!
Väntar på att Fillshum ska ringa, hon utför sin ungdomstjänst och jag har ingenaning när hon slutar jobba fan :P .. ¨
( hahaha så ringde trollet när man talar om henne).
Aja ska få tag på dumma nikko nu som skulle lämnat en sak till mig igår men gjorde inte de så e skit sur på han idag!!!
Tänk på en sak, tänk om man skulle kunna skriva ALLT man gör i sin blogg. Jag har ju hur myyycke som helst som jag skulle vilja berätta, men kan inte! "/..  It sucks dudes!
Jag tjatar ju om hur man ska vara nöjd med den man är osv. och jag är nöjd med mig själv, jätte nöjd! Men jag har ett förflutet, jag har en person som jag skulle vilja presentera för er, nämligen mig själv för 6 år sedan... Jag kanske börjar förklara smått snart, men jag kan ju ge er en smaskig ledtråd redan nu.
-
När jag va 12 år gammal så började de, så jag erkänner här i min blogg.  JAG HAR VARIT KRIMINELL!
-
Sen vill jag inte att ni läsare ska ta de fel, jag menar INGET POSITIVT med det här, jag skäms än idag för vissa saker jag gjorde, men jag ångrar ingenting, vet ni varför! Jo för jag kan inte spola tillbaka tiden och ändra något, jag kan bara lära mig leva med mina misstag och blicka framåt istället för att vara helt negativ!
-
-
-
Bild tagen på ett hem jag satt på i skåne ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0