WHAAAA

Utgång igår som gick heeeeeelt fel!
-
Träffade på en viss person som vi kallar W, senast jag såg honom så slog jag och fillan ner honom i en trappuppgång i bergsjön, igår va jag med 2 kill kompisar som heter Claudio och Thomas.
Planen var ju så klart utgång ! Vi åker från bar till bar, sista baren va någon irlänsk bar i vasa stan, trevligt folk som jobbade där, man fick sig ett gott skratt.
-
Efter skulle vi röra oss mot en annan bar i utsidan av vasa stan... Vi stannar bilen och jag öppnar dörren, ( sitter påhöger sida i baksätet ) sätter ETT ben utanför och då kommer han. Han tacklar in dörren på mitt ben med full fart och FITTA va ont de gjorde! ska till läkaren snart för mitt ben SEEER inte normalt ut, och jag har gråtit i timmar typ! HAr verkligen svin ont!
-
W satte sig i bilen och INGEN hjälpte mig, i 10 min satt denna påtänds människa och sa massa saker som jag inte kunde ta in riktigt på grund av smärtan i mitt ben!
-
Jag får tillslut ut mig själv i bilen och med klumpen i halsen och smärtan i benet SPRAAANG jag till grönsakstorget där jag ramlade ihop totalt.
-
Va så pissedof så jag drack alkohol för första gången på typ 2 år. Kom hem 5 i morse och nu på morgonen kan jag ju grovt säga att utgång igår va ingen bra ide, gjorde ju inte benet bättre! Skulle åkt till akuten direkt ... Jaja, Detta va min fredag .. hur var er?
-
Ps. Kvällen slutade på RioRio, där jag faktiskt hade extremt kul :)
-
RIO RIO, PÅ BILDEN. "klubben" e i båten med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-05-02 @ 19:28:47
Postat av: Anonym

vem e "W"? Maldejta eller?

2011-05-02 @ 19:29:37
Postat av: AmandaGunnrup

Nä faktiskt inte .. Maljdejta e ute ur bilden för länge sen, nu e de en ny M och en W

2011-05-03 @ 13:43:49
URL: http://amandagunnrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0