Att jag ens orkar!

Men hallå änna!


Jag kan ju inte må bra på riktigt he he. Sovit 3 timmar i natt men kan inte sova ändå. Somnade 5 i morse sen väckte "M" mig skit tidigt för han skulle iväg. ( "M" = endast killKOMPIS ).

Ja vart ska man börja, min blåtira kanske!?
E fortfarande så jävla arg över den fula gul/blå/lila saken jag har över mitt vänstra öga. Min första blåtira och en kille som ger mig den. Riktigt patetiskt över vart världen är på väg. Alla jag känner knarkar eller har knarkat, alla killar jag har haft är satanistiska svin. Jag borde nog ta en allvarlig titt över min sexuella läggning. Killar fungerar ju inte för mig.

Det är en fråga jag verkligen vill fördjupa mig i, vad får en kille på fall?

Hur lång tid tar det för en kille att bestämma sig när dom ser en tjej, knull offer eller tjej med framtid.
Jag är 120 på att en kille scannar sådana frågor i huvudet första sekunden han lägger ögonen på en tjej.
Nu har jag börjat tröttna på alla svin jag träffar för dom får mig att hata ALLA män, och det är ju fel. Lika fel som att säga att alla muslimska killar slår sina tjejer, eller alla svenska tjejer är horor.

Aja, de va allt för dagens meningslösa debatt.

Peace ( ¥ )


bLÅTIRA

Fin blåklocka jag fick av honom va? :) denna bilden e tagen bara 2 timmar efter. Den ser värre ut nu :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0