Felicia är gay!

Helluuue!! (::
Sån seg men ändå fartfylld dag.
9 Imorse ringer fillan och väcker mig, hon tyckte att de var dags för mig att gå upp ha ha.
Hur illa de än såg ut så va jag illa tvungen till att gå upp ändå. Trött som fan fick jag sätta mig på spårvagnen och åka in till liné där jag mötte upp Fillshum, rökte lite sen gick och la mig hemma hos henne igen haha!..
Det är faktiskt fett skönt att gå upp tidigt på morgonen, man känner sig piggare under dagen tycker jag.
Anywaay, efter fillan så va jag på möte hos min jobbcoach där vi idag gick igenom lite vad de e jag ska bli aktiv sökande inom. Jag ska antagligen jobba med ungdommar som har drogproblem, eller kanske bara har de jobbigt i hemmet. Jag ska också få ett extra jobb på kvällarna där jag ska prata i telefon med unga som blivit eller blir utsatta.
Jag blev mer än glad över att höra min jobbplan. Att jobba med barn och ungdommar är så kul. Jag vill ge dom hjälpen jag aldrig fick. Socialen hjälpte inte mig när jag bad om hjälp utan dom la mig i kö och tog hand om mig när jag gick över grensen. Detta är inte okej från systemets sida, jag vill kunna vara med och göra en ändring.
Kanske inte kan ändra världen, men jag kan i alla fall göra något! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0