Galen helg

Men hallå änna!
Har inte kunnat skriva för har varit hemma hos "M" hela helgen typ.
"M" är en kille som jag känns i stort sett hela mitt liv, lite så hemligt mellan oss så har jag alltid vart intresserad av "M", Tänk att jag har känt han i stort sett hela mitt liv och de gör ju saken lite mer så "extra" eller va f**an man ska säga. Minns jag va så GALET kär i han när jag va liten, tyckte han va så COOOL!
Det bästa e att han har bara blivit bättre och snyggare med åren. Han har gått från en kaxig liten skit med ett kaxigt utseende, till en underbar TVÄR rolig och snygg MAAAN. Kul att se att det går bra för andra, speciellt för honom, han är värld det bästa utav de bästa :D!!!
Aja, egentligen ska jag på Jobbmässa i hissingen, skulle vart där 10 och nu är klockan 2 min över. Jag kanske missar mässan men jag e fan vaken HAHAHA!
Aja skriver la mer ikväll. Ska hem till "m" igen och mysa lite, skriver jag inte så gör jag det imorgon.
Pooouuuussss! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0