Helt fel!

Shooo
Vad fan ska man göra idag då.. Jag brukar alltid ha fullt upp men nu dom sista dagarna har de inte hänt ett jävla skiiit!!!
Jag e singel igen btw. Okej jag har ju vart singel längre. Men jag va på g med en kille "M". Vi kan kalla honom för HOE. Jag va i alla fall på G med hoe. men det har alltid varit lite upp och ner... Sämsta starten på ett förhållande i alla fall.
Jag träffade denna killen för jag skulle hämta en sak av honom så blev de bara så att vi fick lite så moment jag och han och jag blev typ seriöst kär i första ögonkast på riktigt!
Jag har alltså träffat honom länge nu och han gör mig fucking lika irriterad hela tiden. Han tror att han e sån cooool kille så alla väntar på han. Säger han jag kommer om 10 min så kan man åka hem och vänta för det betyder ca 1 och en halv timme typ.
Det värsta han gjort va när han sa. - Jag ringer dig om 20 min baby. 2 veckor senare ringer han och då är idioten i Italien. Jag menar hallå, hela sverige väntar inte på dig!?.
Och av alla som sett min blåtira, alla tycker de va fel av en kille att knocka mig utan HOE, han sa skyll dig själv. Erkän fin kille?
Har funderar på de, gud vill att jag ska va ensam. Jag hittar bara dåliga killar, och dom som e bra tröttnar jag på  :(.. Hur hittar man en braaa kille, inte jobbig kille, utan en kille som kan vara min och samtidigt bli min bästa vän? ..
OCH GLÖMD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0