Ååh herre gud!

Hej ,...
Asså jag säger hej med skam!
Jag har allvarligt glömt min telefon. Såg det inte så allvarligt igår, FAAN!
Värsta abbsen på min phone asså!
Jag saknar verkligen min telefon, känner ni er inte så handikappade utan mobilen. Alla och allt e i min telefon. Eller pissa på telefonen, jag vill ha mitt simkort och mitt minnes kort!.. Skeevt asså.. hahaha
Aja ska möta min vän och få den sen.
Kan ju inte riktigt lägga in nya bilder för .. dom e borta..
Så jag får bjuda på nått gammalt smaskit!
.
Bilderna tagna samma dag som jag flyttade hem till göteborg igen.
23 mars 2011 :)

Kommentarer
Postat av: :)

berätta sen hur de gick med mobilen =)

2011-05-26 @ 12:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0