då e de bara att skynda!

Hem till Syrran och hennes son och man nu då!
Fan ska alltid bli stress, måste sminka mig och fixa mitt katastrofala hår.
Ska ha på mig mina Converse liknande skor med klack, militär gröna till en militär färgad jacka och en oliv färgad halsduk sen leka lite med resten och lägga till ett par jeans! Awesome :D, mycket snyggt med grönt.
Många tror att rosa e mig, men fråga alla som känner mig, rosa är inte jag!
Mina favvo färger är faktiskt Grönt och lila! :)
Grönt e min number 1!! Lila kommer väldigt nära efter men slår inte grönt! :D
.
Nu kan ja inte blogga mer för då blir michaela galen på mig.
PEace.
.
FEEEET låt! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte hon flytta till kosvo och så haha

2011-05-26 @ 08:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0