En bra start på dagen!

Nu har jag vart ute och gått, jag har storstädat mitt rum där jag har vikt om HELA min garderob, och jag har storstädat köket, diskat och gjort all annan sån skit. Efter som lilla mamma e i Grekland nu så e de ju mitt och hampus ansvar att de ser okej ut här hemma tills hon kommer, men vi e ganska grisiga ungar upptäckte jag .. :)
.
Förövrigt ska jag fixa mig nu, sen ringa en tjej kompis och sätta mig på gården och steka. Mys pys! :D.
Så vad ska ni folk göra idag ? :)
HAHAHAHAHA, snygg bild va! nös när jag skulle ta ett foto, pallade inte ta om den så jag buder på denna!
De ser ut som jag typ tänker så " meen döö, va sysslar du med ? " hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0