FILLSHUUUM

Äntligen typ !
Fillan kom till mig nu, efter alla missade samtal jag gav henne igår!
Nu har hon åkt hem där i mot, hon ska sola och fixa sig och gud vet vad hon nu får för sig att hitta på!
.
Antagligen ska vi till bergsjön och möta min kompis " kalle anka " hahaha, han kallar sig själv så :P ..
Antagligen blir de la lite bus men ändå ganska lugn kväll.
Senare ska jag nämligen hem till " A " och mysa lite så. Trevligt ha :) !
.
.
Fan va lack jag blir på min mamma!
Att hon ens kan med och blanda in min bror i all skit jag gör !?
Min bror liksom kommer fram till mig och frågar,
- Amanda, röker du på? Håller du på med droger? Mamma frågade mig ifall du gör de!
.
Asså ÅÅÅÅÅÅ. Kvinna, du kan inte fråga min lillebror om jag röker på fattar du väll!
de e synd om ungen. Ja vill inte att han ska se mig som något man INTE ska bli, jag vill vara en bra förebild och finnas där för honom, inte som rökare utan som syster.
OCh för er alla andra som säger saker om mig till min bror, blanda inte in min familj tack! Synd om min lilla sötnos!
.
Bild på mig och Stephanie, min lilla darling i helsingborg. Hun, ifall du läser de här så vill jag att du ska veta att jag saknar dig så extremt mycket, jag ringer dig FORT som fan när ja e i skåne igen! Alltid kmr du vara min lilla docka! Love u hun och saknar dig MYCKET! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0