Fredag = ? / hemmakväll ...

Ser ut att bli en mysig hemma kväll idag!
Bara för att det är fredag så måste man ju inte vara aktiv, eftersom nu fillan GLÖMDE att ringa mig igen ( som vanligt ). Finns inte så många mer människor jag kan tänka mig umgås med på de sättet och har nästan bara killkompisar som jag nyligen upptäckte att killar har mycke mer baktankar än vad man tror ...
.
Får la se om jag itne sticker ut med claudio en stund, kanske hittar på nått, tar en fika eller nått. Det brukar vi faktiskt göra och de e fett mys.
Claudio är en sån vän man bara skrattar med, han är så naturligt rolig, charmtrollet mitt!
.
Nu åker jag in till stan och träffar honom, finns inget bättre att göra. Pöööössss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0