Inte jätte smart i alla fall..

Kan ju börja lite lätt.
Ni vet "m" som jag talat om, exet jag är lite smått "rädd" för. Inte riktigt rädd men ni fattar.
Jag Har träffat en ny kille. Skit snäll, lätt att umgås med, snygg och allt sånt men han är också NÄRA vän med "m" .. Så Ni förstår mitt dilemma jag har nu. Ett jävla helvete att behöva tänka på negativitet nu när man bara vill go with the flow!
Fast jag har ju de också att jag inte vill ha förhållande. Jag vet inte själv vad jag e ute efter ..
Jag e fan bara 18 år, känns så dumt att binda mig när ja vet att jag inte kmr hålla de så länge, för jag tröttnar snabbt på killar, jag e hopplös!
Antingen e dom jobbiga, eller a dom e alltid jobbiga på nått sett. Men de e så olika.
Adel va en kille jag va tillsammans med i över 2 år, nästan 3. Klart jag älskade honom men jag tyckte han va sp "tofflig / Bossig " . Han försökte styra mitt liv och sen va han för klängig, hatar sånt!
Sen har vi "m" Som jag tröttna på för han hade för LITE tid för mig. Ser ni, aldrig nöjd! haha
-
Aa nu väntar jag på fillan i alla fall, hon sitter och äter och jag ska ner och sola snabbt, solar jag nu så e jag klar tills hon ens tänkt tanken att röra på sig den sega saken.
-
En till sak, FILLAN E FRIIII! Singel, dicle och hon har gjort slut. Jag har alltid gillat dicle som människa men han súger ut min kusins energi. Fillan blev helt deppig och orolig hela tiden för Dicle e så bossig och blir sur för minsta lilla. Men nu e min lilla Fröken Brandin friii och välkomnad in till singel livet :D
-
-BTW, jag har bakat, kola/knäck kakor, med mitt egna recept, fint va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0