Lite vilse så där!

Hemma igen, myspys.
.
Ligger och kollar på lost nu och bara tar det lugnt. Fan va alla ska hålla på... De känns som om man inte kan vara vän med killar utan att dom har avsikter. Sen blir dom förvånade när jag blir sur, börjar skrika och sticker därifrån. Dom lyssnar ju fan inte på ett nej.
.
Det är lite så, när man gillar någon så vill mman inte hålla på med någon annan. Det spelar ingen roll att jag e singel, att jag egentligen inte e tsm med honom, men jag vill ju de.. Så varje gång jag tittar på en annan kille så blir de ett stop, en spärr i huvudet som säger nej, jag vill inte ha de här, jag vill ha nån annan.
.
Men de känns skönt att jag fokuserar på en person nu istället för att vara förvirrad och ensam. hehe, mysigt att ha någon att tänka på! :D.
.
Nä, nu ska jag titta vidare på Lost, peace! :)
.
Skönt att inte vara överfixad. Lite mascara och eyeliner och fixa till sommar rosa kinderna. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0