Mytoman kissie?

Kissies pojkvän heter VIIISST Christian Lyth. bullshitten hon skriver på sin blogg e endast provocerande. Tror du hon själv skulle skriva
-
-
"DOCK har ju alla förhållanden problem och står för allt jag skrivit ang ”pengar k*ta gubbar”, dvs we run som har lurat mig på min blogglön, dvs flera hundra tusen kr varje månad i några år.. Dock var det buisness och skurken är fortfarande inte helt Christians (även om han väljer att jobba med dom, idiot…), utan hans kompajon Danielle som driver skitföretaget We Run som blåser bloggERSKOR på pengar.. :( Så för att jobbet inte ska förstöra vårat förhållande lämnade jag äntligen We Run, fick hjälp av C att dra mig ur."
-
-
Så fint skrev hon då. BULL SHIT! Asså de e inte han. kissies pojkvän heter CHRISTIAN LYTH!
Finns folk som känner Mr.Lyth som kan garantera att de e han som e överteckt på kissies bilder! Så nu får ni tro va ni vill. Jag bryr mig inte vem de e som e kissies pojkvän. Men jag hatar aTT ha fel! Denna gången ska jag inte ha feel!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0