Oj igen hahaha

Nu har jag glömt att blogga igen, fan mitt liv e så avis ibland!
Alltid saker som händer på vägen, sen kommer jag fan ALDRIG hem!!
Sant asså, hamnar jag någonstans så tar de år och dagar innan jag kommer där ifrån för alla ska alltid snea och gnälla.
"varför ska ni gå, så knas ni e, stanna då"
Då e man nästan tvungen och stanna, jag får alltid sånna skuldkänslor haha.
.
Nu ligger jag i alla fall i sängen och äter en risifrutti, hallon smak, mums. äta klart sen sova.
Peace!
.
Btw, gjorde bilden på mig i svartvit, tog bara en enda bild och de va en dum ide för jag ser svin sur ut haha.
Andra bilden e på mig och michaela ( musli i mitten, min systers man ) . Vi gungade så kul! hahaha
NO LIFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0