Sorry änna!

Har inte haft tillgång till dator de senaste 2 dygnen, sorry för detta. Fan va saker har hänt asså .. Har nt träffat mr.hemlis så mycket, tråkigt... tänkt på han i alla fall.
Iförr går kan vi ju börja då.
Sovit hos min syster och hennes son nu och haft det mysigt.
i förr går va vi med 1 kill kompis i rudalen, michaela sneeeea över och bara ramlar. Jag trodde vid ett tillfälle att hon dog i min famn, jag börja verkligen stooooooor gråta. Från ingenstans tittar michaela upp och säger " sluta gråt för fan, jag skrämmer er bara! " Asså, jag började skratta så mycket, ja visste nt vad jag skulle ta mig till hahahaha.
Efter detta kommer 3 killkompisar och möter oss, vi är med dom lite, fixar allt som ska fixas och sen drar oss hemmåt.
.
Igår va knaaaaaas. Åkte i bil med michaela och dom 3 killkompisarna från i förrgår.
Så klart ska bilen vara stulen och det blir polis kontroll.
Då han som kör inte har ett körkort och får följa med polisen sitter jag och resten av gänget och desperat försöker komma undan med lite billigt snack.
Vi ska precis gå därifrån då en polis frågar efter mitt ID.
Han går och kollar upp lite saker och kommer tillbaka och säger,
"Amanda, du gör la inget dumt nu för tiden?"
själcklart ska dom ha kollat upp hela mitt register... Palla typ.
Vi tar bussen därifrån då jag och michaela åker mot frölunda.
Våra vänner hämtade bilen lite senare och kom och plocka upp oss i frölunda.
Sen ska vi då ta oss fram i bilen med 1 person för mycket.
JAG LÅG I BAGAGET PÅ BILEN.
Första vägen låg jag själv, andra vägen låg michaela med mig hahaha.
.
Bilderna nedan är vår resa i bagaget och lite övriga bilder över dessa dagarna. :)
'
.
I bagaget hahahaha.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0