Tidsinställt igen!

Helluue, nu är ja ute och "leker" lite. Får la se vad som händer idag.
Ska nog möta dom 3 musketörerna! roligaste allternativet just nu.
Ska försöka få tag på Fillshum och Michaela också :)
Fillshum e typ gone with the wind.. Vettefan va som hände där, e fett orolig att jag förlorar de vi haft. för de e myyyyycke vi haft hahaha. Aja, om jag förlorar henne, vet jag inte vad jag gör, men de löser sig nog.. :(..
.
.
Aja tillbaka till positivitet hahahaha.
Att jag äger skor haha. Jag säger aLLTID, jag behöver skor, vi kollar på skor, vill ha nya skor.
IGår samla jag ihop alla jag har här i Göteborg, har 24 par bara här uppe haha.
Vet att jag har MIIIINST 6 par kvar i skåne, men de e mer än 6, e säker på de också.
Ska ju inte klaga, har aldrig haft bra med pengar, ,men jag badar i skor hahaha! :P
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0