Ut ut ut :D

Nu bär vi av utåt, uppdaterar senare när ja ska hem och byta om till lite mer smickrande kläder. Kör på min kära stil, säckiga kläder fast jag har spice it up lite med ett par stiliga "hängiga" stuprörs jeans.
PEACE
Håret kör jag på en enkel fläta, så härligt att inte fixa sig. Jag tycker man e finare lite mer naturell, så jag använder inte puder eller foundation eller hur fan de stavas, vi säger brunkräm! Jag använder bara mascara och eyeliner! IBLAND tar jag täckstift ( fast använder en tjockare brunkräm som jag använder som täckstift ) så täcker jag sår eller större finnar eller va fan de e! Varför använda brunkräm nu när solen kmr, ska börja sola snart, då vill inte jag ha vitt ansikte typ haha. + jag har fräknar på hela näsan och kinderna, de e så ur gulligt med fräknar, tycker ni inte? :D
.
En sak till jag gillar med mig själv e mitt pigment. Jag har typ redan blivit 40 ggr brunare än alla mina "vita" vänner. OCh jag har solat 3 ggr hahaha. Nice va :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0