Varför ska jag vara så himla trött!

Helluuue!
Gud va trött jag äääär! Helt slut ..
Va ute med en kompis igår, jätte trevligt faktiskt att man bara kan chilla så. Eftersom jag e nykterist så gillar jag inte att gå ut så mycket, inte riktigt min grej. Så hittade en vän som inte heller hade så sug på att gå ut och offra sin fredag kväll till mig hahaha.
Sovit som en stock där i mot. Ligger i sängen fortfarande för pallar verkligen inte gå upp.
Btw så ska jag sluta röka!
Vill inte röka cigg mer, jag ska sluta röka och sen ta kontakt med en sångpedagog igen. Saknar musiken! Känns att jag inte skrivit så mycket på senaste och så fort jag slutar skriva musik så blir de paus i alltihopa!
Så nu ska jag ta tag i det jag bara lämna, musik betyder allt för mig, fattar inte vaaad jag pysslar med. haha
Aa, nu ska jag äta något, äter för dåligt! IIINTE bra, kommer börja gråta om jag börjar gå ner i vikt igen..
Fan va fult på tjejer som äter ihjäl sig, killar vill ha lite att ta i! Och för dom killarna som gillar pinnar, aaa gå till pinnarna då för jag vill inte vara en! Jag är STOLT över mina kurvor :D!
.
Saaaaknar mitt långa hår, funderar på en hårförlägning faktiskt. Vart gör man bra sån då`?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0