yeeey

Helluue En ganska lyckad dag igår, va hemma hos en nära killkompis till mig som heter Bilal, med några andra tjejer och killar, mysiga människor! Fick mig ett gott skratt igår, nog inte skrattat så mycke på länge haha.
.
När jag kom dit satt dom och spela poker, asså gud så dåliga dom va! hahaha, alla fuskade och de gick ändå åt helvete för allihop!
.
chillum faktiskt, som sagt så var jag den enda nyktra efter som ja inte driker alkohol, Men jag hade jätte kul ändå :D!
Hahaha, spelade Fifa fotbollspel igår med hahaha, det gick sådär faktiskt :D! Ibland bra, ibland dåligt!
Självklart så va jag barca haha, och alla mål jag gjorde, gjordes lite ironiskt av messi, exakt allihop, han e till och med bäst i spelet!
Nu ska jag snart ner till Tynneredsdagen och kolla lite, inte vart på TND-dagen sen jag hamna i skåne, och de e nått år sedan nu.
.
Btw. Ska man inte typ rösta snart? ..
.
Bilder från igår :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0